Найчастішi питання
Як почати роботу з 008 Group?
Для того, щоб почати роботу з нами, необхідно отримати особистий код клієнта. Для отримання коду клієнта напишіть нам на пошту ваші дані (ПІБ, контактний телефон) chinabridge008@gmail.com і чекайте лист від менеджера з номером вашого коду клієнта. Або ви можете зареєструватися особисто в будь-якому з офісів компанії.
У мене є код клієнта, що робити далі?
Ви можете відправити вантаж на будь-який з наших складів кур'єрською службою. При відправці обов'язково вкажіть ваш код клієнта на упаковці вантажу. Код клієнта повинен бути написаний крупно, розбірливо і зовні упаковки на видному місці.
Вантаж з кодом клієнта доставлений на склад, що далі?
Якщо ви особисто або ваш представник привезли вантаж на склад, то вам необхідно заповнити опис вантажу. Важливо правильно і чітко заповнювати опис. Якщо з якихось причин постачальник вантажу не може заповнити опис на складі, то вам слід заповнити опис по електронній пошті і вислати нам на Емаіл info@008group.com.ua
Як розраховується вартість доставки мого вантажу?
Остаточна вартість доставки вашого вантажу складається з тарифу на ваш вид вантажу, обраного способу доставки, обробки і страхування. Тариф залежить від щільності вашого вантажу і способу доставки.
Як порахувати щільність свого вантажу?
Щільність вантажу розраховується за такою формулою: вага поділена на обсяг (кг / куб), наприклад, 50 кг / 0,2м³, щільність такої посилки дорівнює 250 кілограм на куб. Обсяг вантажу обчислюється за формулою: Обсяг = довжина коробки x ширину коробки x висоту коробки в метрах, наприклад, коробка 0,2 м (20 см) x 0.3 м (30см) x 0.4м (40 см) має обсяг 0,024 м³
Як визначити чи брендовий мій вантаж?
Під брендовим вантажем мається на увазі товар, захищений правом інтелектуальної власності. Якщо у вас немає сертифіката, що підтверджує справжність, такий вантаж може бути конфіскований на митних пунктах. При закупівлі вантажу ви повинні переконатися, що дана марка не захищена законодавством ЄС та України. У разі сумнівів перед відправкою зверніться до представника нашої компанії і він перевірить ваш товар на бренд.
Які види страхування вантажу є у вас?
Страхування це ваша гарантована грошова компенсація у разі форс-мажору. Ми пропонуємо два види страхування вашого вантажу - за замовчуванням і ваша оціночна вартість вантажу. За замовчуванням всі види вантажів страхуються 4 у.о \ кг ЖД доставка і 8 у.е \ кг Авіа доставка. Оціночна страхування на заявлену суму оплачується додатково, 1-2% від оціночної вартості вантажу в залежності від тарифної групи вантажу.
Що таке обробка вантажу?
При надходженні вашого вантажу на склад кожна коробка розкривається, фотографується, упаковується, маркується та завантажується в транспортний засіб. Дані процедури з вантажем називаються "обробкою".
Как я могу отследить мой груз?
Після того, як ваш вантаж оформили на нашому складі і відправили в дорогу, вам надсилають трек номер для відстеження його на електронну адресу або ви можете самостійно знайти трек-номер відправлення у вашому особистому кабінеті, в розділі "Ваш вантаж" під номером накладною вашого відправлення. Для того, щоб встановити місцезнаходження вантажу, вам необхідно скопіювати і вставити трек-номер у вікно "Відстежити вантаж" у правому верхньому куті нашого сайту.
Як правильно оформити опис?
a) Перед кожною відправкою вантажу слід уточнювати день вильоту і можливі зміни в тарифах і умови перевезення. b) Вантаж до перевезення приймається тільки при наявності коректним чином заповненої опису товару українською, російською, турецькою або китайською мовами. Правила заповнення опису є у всіх представництвах компанії. Кожне місце має бути промарковано особистим кодом клієнта. Опис повинна надаватися разом з вантажем або відправлена на електронну пошту - chinabridge008@gmail.com/ airbeijing008@gmail.com/ guangzhou008@mail.ru. В темі листа завжди необхідно вказувати код клієнта. Опис заповнюється окремо на вантажі, що підлягають і не підлягають страхуванню. Слід дотримуватися таких митні вимоги стосовно опис вантажу: a) Перерахування найменувань через кому забороняється, і має бути виділено окремим позицією! b) - Найменування товару / призначення (для специфічного товару треба зазначати область застосування) - одяг / взуття / сумки / ремені (чоловік / дружин / дитячий) - запасні частини (область застосування, напр. Автозапчастини, вело запчастини і т.д.) - електроніка (обов'язково докладний опис) с) Вантажі, які приймаються на склад, підлягають огляду, фото фіксації та перепакування відповідно до вимог з транспортування вантажу (крім Туреччини). Упаковка залежить від роду вантажу та виду перевезення. d) Вантаж приймається за обсягом і вагою кожного місця. e) Вартість упаковки вантажу не включається в тариф доставки і може змінюватися. f) Якщо в одному місці перевозяться вантажі різних тарифів доставки, то доставка оплачується за тарифу вантажу, що має максимальне значення. g) Місця вагою менше 5 кг оплачуються за тарифом 15 $ / кг для всіх категорій вантажу, виняток складають категорії вантажів «шуби» і «вироби зі шкіри» (куртки, дублянки), які розраховуються за тарифом 30 $ / кг. Мінімальна вартість перевезення одного місця становить 15 $ / кг. (Базовий тариф на доставку вантажу авіаційним транспортом діє при щільності 120-220 кг в одному метрі кубічному.) h) Представники компанії в присутності клієнта можуть здійснювати вибірковий контроль вмісту вантажу. У разі встановлення невідповідності опису вкладення фактичним змістом місць стягується штраф у розмірі 100 $ за кожне місце. Якщо вміст місць не відповідає тарифу, то тариф перераховується. i) Компанія не несе відповідальність за псування крихких предметів, що знаходяться в місцях.
Які є особливості при отриманні вантажу?
1. Оплата перевезення може здійснюватися в пункті призначення, в пункті прийому вантажу, а також в будь-якому представництві компанії. 2. У пункті призначення вантаж може отримати тільки особа, код якого був вказаний при здачі вантажу при пред'явленні документа, що засвідчує його особу. Для отримання вантажу іншими особами необхідно написати довіреність в будь-якому представництві компанії. 3. У містах, в яких є склади компанії, вантаж зберігається безкоштовно не більше 5 діб. за кожну наступну добу зберігання стягується плата в розмірі 1 $ за одне місце. 4. В містах, в яких у компанії немає складів і вантаж був доставлений експедиторськими компаніями, безкоштовне зберігання згідно з правилами цих компаній. Якщо протягом 15ти днів клієнт вантаж не зажадав, вантаж повертається за рахунок клієнта на найближчий склад компанії. 5. У разі не запитання вантажу протягом 30 діб з моменту поставки на склад зазначений клієнтом, компанія (без додаткового інформування) має право прийняти самостійне рішення про реалізацію вантажу з метою відшкодування понесених витрат. 6. Компанія сама визначає експедиторську фірму, що здійснює доставку вантажів по містах. Вартість доставки вантажу в регіони в яких немає представництв компанії додається до базового тарифу. На даний момент доставка вантажів по областям здійснюється компанією «Автолюкс».